Forum pracowników Autoliv
.::FORUM PRACOWNIKÓW AUTOLIV::.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum pracowników Autoliv Strona Główna
->
Autoliv Jelcz-Laskowice
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Od Administratora
----------------
Informacje
..:::CZATERRRIIIAAA:::.
Regulamin i zasady obowiązujące na autoliv.fora.pl
Strajk
Oddziały naszej firmy - Wypowiedzi pracowników - kanał ogólny
----------------
Autoliv Oława
Autoliv Jelcz-Laskowice
Autoliv Długołęka
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
admindelta
Wysłany: Nie 10:28, 08 Lip 2007
Temat postu: :::REGULAMIN I ZASADY OBOWIąZUJąCE NA FORUM:::
1. Pisz zawsze na temat. Twoja wypowiedź powinna być sensowna i pasować do podforum, w którym została umieszczona.
2. Jeżeli zakładasz nowy wątek - jego temat (tytuł) powinien być krótki i adekwatny do treści wiadomości.
3. Odpowiadając pisz zawsze na temat.
4. Zanim odpowiesz, zastanów się czy rzeczywiście masz coś do powiedzenia, a twoja odpowiedź wniesie coś nowego do tematu. Posty w stylu: "to samo co poprzednicy", "ja też", "racja" albo "Smile" będą kasowane.
5. Zabierając głos w dyskusji staraj się nie odchodzić od tematu. Jeżeli masz coś istotnego do powiedzenia lepiej zacznij nowy wątek.
6. Nie prowokuj i nie atakuj nikogo swoimi wypowiedziami. Teksty obraźliwe dla innych użytkowników forum będą usuwane. Traktuj innych uczestników tak, jak sam chciałbyś być traktowany.
7. Przed rozpoczęciem nowego wątku, zawsze sprawdź czy interesujący cię temat nie został poruszony wcześniej. Nie zaczynaj tego samego wątku na kilku podforach.
8. Na poszczególnych podforach mogą obowiązywać dodatkowe zasady. Należy ich przestrzegać.
9. Nie można umieszczać na forum grafik, zdjęć czy animacji, a wyłącznie linki do nich. Chyba, że w zasadach obowiązujących na jakimś podforum jest wyraźnie napisane, że można to robić.
10. Nie pisz wyłącznie WIELKIMI LITERAMI.
11. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwiaj listami prywatnymi.
12. Jeżeli Twój post jest skierowany tylko do jednej osoby lepiej wysłać jej prywatną wiadomość lub e-mail.
13. Posty zawierające nieuzasadnione wulgaryzmy, propagujące narkotyki, obrażające inne osoby, inne narodowości, religie, rasy ludzkie, zawierające informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, przyczyniające się do łamania praw autorskich, zawierające dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli, adresy do stron zawierających pornografię, nielegalne oprogramowanie itp. będą kasowane bez dalszego informowania autora.
14. Administratorzy i moderatorzy mogą zamykać wątki, edytować i usuwać posty (jeżeli naruszają regulamin tego forum, zasady dobrego wychowania i netykiety lub przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP) oraz przenosić je na inne, bardziej odpowiednie podfora.
15. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników forum, chyba, że są niezgodne z zasadami i regulaminem forum, to wtedy zostają usuwane.
16. Kopiowanie i rozpowszechnianie treści znajdujących sie na forum, a nie będących wypowiedziami własnymi, jest zabronione.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin